Väntar på ledig dag

Ja, då har man äntligen börjat återhämta sej efter den långa St Patrick's helgen.. När jag fick schemat för den här veckan så var jag schemalagd för jobb på måndag, men sen 2 dagar ledigt igen.. Bra så där för återhämtning och grejer.
Tyvärr blev det lite ändringar i schemat, så jag att hamnade jobba på min lediga dag både igår och idag. Tur att jag fick ledigt imorgon iaf, för vädret är superfint och det skulle vara skönt att bara njuta av det.. :)
Vilket jag i och för sej gjorde idag. Steg upp rätt tidigt och for ut på joggrunda..! Sprang upp till flygfältet (5 km), till älsklingens jobb, för att hämta bilen. Jag och Jacek jobbar nämligen olika pass den här veckan, och imorse orkade jag inte köra honom på jobb 0700, så jag bestämde mej för att hämta bilen och slå två flugor i en smäll och ta ett litet träningspass.. :) Fin fint gick det, vart till och med rätt förvånad och stolt över mej själv eftersom det ju är typ 6 månader sen jag var ut och sprang.. :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback