Solsken utav bara ....!!!

:) Finaste vädret det har varit i Dublin dom senaste veckorna..!
Och så fick jag min lediga dag äntligen!
Åkte in till stan och njöt av att strosa runt mina Dublin gator.. Det är ju inte så länge kvar, och sen kan jag ju inte göra det mer.. :( Men jag tog tillfället i akt med att vara i stan och gick till skattebyrån, till banken och till min manikyrist och fixade äntligen min nagel som så sketet bröts under St Patrick's! Vi fick klippa av den helt, så nu är den utan färg till och med tills den växer ut lite. Ska berätta om mitt nya fynd för naglar senare, men poängen med historien är att jag slipper gå runt med en nagel som halft hänger på och tar ont!
Passade även på att träffa Bianca i stan. Hon har fått jobb på Google och börjar om 2 veckor..! Hihi! Vi gick till Phoenix Park och njöt av det fina vädret. :) När solen sen började gå mot horisonten och det började bli lite kyligt så vi fick till slut stoppa vårt trotsande och ta oss hemåt.
Väl hemma lagade jag lite paella - mmmmmmmums! Tyvärr har karlarna fått för sej att äta sea food med ögon (dvs musslorna, mini bläckisarna osv) inte är deras grej.. Men de åt upp! :)
Oj, detta blev visst en snabb update, för jag och Mariusz har filmkväll! Just såg vi The Boondock Saints och nu är det ConAir dags! :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback