Sjukling

Jag har gått och blivit sjuk.
Vi hade en superstressig helg på jobbet, och helt ärligt så har alla jobbat häcken av sej. Och BANG - när helgen var slut, så slog flunssan till. Jag har bråkat med den enda sen före St Patrick's, men slutligen fick jag ge med mej. Har nu legat i säng i några dagar. Tur att jag är ledig idag och imorgon, så jag kan krya på mej i egen takt. Har redan blivit mycket bättre, men är fortfarande sängliggandes... :(
Tur att min älskling är världens bästa. Han har nämligen tagit madrassen från sängen och lagt den i vardagsrummet så att jag iaf har TV att titta på. :) Just nu har jag och Mariusz Harry Potter maraton. Yay. Förutom att sjuklingen Laura har somnat till varje film. Just nu ska vi börja på The Goblet of Fire, dvs 4de filmen, och jag ska försöka hålla mej vaken!

Comments
Postat av: Ahtu

hahaha känner igen mej i det där att somna till filmer! Det är jag rätt så bra på!

2011-03-29 @ 20:06:50

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback