Happy B'day Jussi!

Idag fyller vår kära Juraj år. Han var just hit på te och kladdkaka. :)
Jag och älsklingen var ut på promenad tidigare idag, och vi svängde förbi honom, men det var ingen som svarade.. Tydligen hade han just gått ut på promenad själv, och vi gick typ om varann. Men slutligen fick vi tag på varann, och han kom över på lite fika.
Nu åkte älsklingen just på jobb, och skjutsade hem födelsedagsbarnet på samma gång - även om han nu bor 10 min promenad bort... Så jag ska nu spendera min lediga dag med att översätta min CV till finska, söka lite jobb, samt lägenhet och bästa sätt att frakta över våra grejer hem. :)
Den ni!
Ville lägga upp lite bilder från semestern också, men det verkar som om älsklingen tog med sej kameran på jobb.. Hmmph.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback