Flytten

Hmm.. Jo, det här med flytten har fått mej att fundera på om jag fortfarande vill hålla blogg.se som domän för bloggen. Den här bloggen startades ju när jag bodde i Uppsala, och har fått hänga med i Dublin eftersom jag nu skriver på svenska och de flesta av mina vänner bor i Sverige.. Men nu när jag är på hemkommande funderar jag på att byta till papper.fi istället. Känns ju liksom lite konstigt att hålla kvar en svensk domän hemma. Hmm.. Detta tåls att fundera på. Det betyder ju liksom att jag måste lära mej hur papper.fi fungerar jämfört med blogg.se.
Nu ska jag tillbaka till min lägenhetsstädning.

Comments
Postat av: Alexandra

Ja du, det är mycket man ska fundera över när man flyttar ;)

2011-03-18 @ 07:12:16

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback