Finally done...!

Jamen, äntligen... Det tog mej bara - vadå? - bättre halvan av dagen att översätta mitt ansökningsbrev och CV till finska och försöka få det up to date.. Hah.. Hmmph.. Vår dator har nämligen inte Office-paketet, så jag fick försöka få allt att se respektabelt ut i Notepad liksom. Haha. Ibland är man rolig. Nej, måste nog få till det på en dator som är uppdaterad till fullo, eller också skaffa Microsoft Office till vår dator.. Kan ju vara en idé.
Har lite smått letat lägenheter, men mest satt jag framför CV och brev.. Men jag hann faktiskt städa lite i lägenheten! Och nu ska jag tvätta lite. Och laga lite varma mackor och äntligen slå av datorn och slå på TV:n istället! Haha. Ibland är man ju bara för rolig som sagt. Men jag har faktiskt suttit och lyssnat på radion hela dagen, vilket har varit väldigt kul. Brukar annars bara lyssna på radio när jag kör, vilket ju i och för sej är 1-1,5 timme om dagen till och från jobbet, men det är mest för att jag för tillfället inte har någon rolig musik i bilen. Så nu var det rätt kul att helt valfritt och på eget initiativ slå på radion och Dublins (Irlands?) bästa radio station - Radio Nova.
Natt på er - jag ska se på film tills gubben kommer hem, för jag är ledig imorgon igen!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback