Back again

Såja.. Nu är man tillbaka hemma igen.
Hoh.
Det behövdes.
Det var en riktigt bra semester, men efter 9 dagar av drickande i Polen börjar man nog känna av det.. Vi hade inget internet när vi åkte upp i bergen för skidning, men såååå kul det var. Hotellet (vandrarhemmet?? haha) vi bodde på var lite av ett "dump", men vi bodde ju gratis, så det var inget man klagade på! Maten var dock hur bra som helst där, och det var väldigt nära in till stan - gångavstånd - och bergen.
Vi kom hem igår och var helt döda.. Köpte fryst pizza, hivade på tvättmaskinen och satt och såg på film hela kvällen. Ja, Jacek iaf. Jag - rolig som jag är - somnade vid 8-tiden på soffan, och trots att vår soffa är en de mest obekväma ställen att sova på, och jag blev väckt av filmen varje 15de minut, så sov jag som aldrig förr. Vid midnatt (eller något) så vaknade jag iaf till tillräckligt för att byta från soffa till säng, och jag sov som en prinsessa! Säga vad man vill om vår väldigt bra semester, så var sängarna inte de bästa.. Tyvärr.
Nu är det dags för frukost och lite Vänner, sen ska jag väcka upp min älskling som satt uppe till 2 och tvättade..! :)


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback