Snott lite internet

Jojo, jag har tjyvat jag. Jag har tjuvat mammas "mokkula" (USB internet). Bara för att ladda ner lite info om mitt nya jobb. :)
Nu ska vi ta oss över till päronen och fira lite. Mamma har en flaska champagne i kylen som hon haft och väntat på oss tills vi fått jobb och boende - och imorgon börjar jag jobba! :)
Måste bara till doktorn och få ett tillstånd på morgonen - men imorgon kväll åker jag ombord i en vecka! Yay!
(Ja, Jacek har redan börjat på jobbet, och han stortrivs som servitör! Hehe.. Både han och Mariusz går på finska kurs och det går bra för Jacek, och OK för Mariusz.. Mariusz kom ju tre lektioner för sent, för han kom ju inte hit förrns i fredags.)
Anyway - här är varmt och soligt och fint och nu är det champagne dags!

Comments
Postat av: Lina Andersson

Grattis igen till jobbet! Hoppas vi kan ses snart. kram

2011-06-07 @ 21:27:35

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback