Såååååå glad!!!!

Yes, yes, yes!!!
Vill bara hoppa runt som en liten flicka! Är så lättad och glad..!
För äntligen - ÄNTLIGEN - efter nästan 3 månaders väntande, har vi fått tillbaka depositen och hyrespengarna från Dublin! Jag höll på och gav upp där ett tag, trodde jag skulle måsta ringa min kära (stora) Julian för att få honom att gå och knacka på hos min landlord för att få tillbaka dom där pengarna.. Men. Det behövde jag inte. Äntligen gick checken igenom och vi har nu pengar igen! Yes!!!
Och vilken tur att jag märkte det inatt! Jag har varit lite trött, eftersom jag inte sov så jättelänge idag eftersom älsklingen var ombord (inte för att jag klagar, har haft en helt perfekt dag), men det här väckte upp mej ordentligt!! Vilken underbar lättnad det är!
Jaaaaa...! Glädjs med mej världen!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback