Gung-gungeli-gung

Nu gungar jag.
Nu gungar vi.
Oj, vad det gungar på Ålands hav.
Och när det gungar på den här båten, då vet man att det gungar ordentligt på alla andra båtar. Men mej gör det ingenting. Jag tycker det är kul.
Jag tyckte till och med det var kul för en minut sen, då jag hade skrivit det här inlägget första gången, och det gungade till så att när jag skulle publicera inlägget så "hoppade" musen och jag klickade så jag istället stängde hela rutan. Så mycket gungar det. Jag skrattade lite för mej själv, och fick börja om igen från scratch. Men så går det ibland.
Det är iaf väldigt lugnande att gunga tycker jag. Vi liksom rullar fram på vågorna. Ibland hör man en krash från fören då någon riktigt stor våg slår emot, men det gör mej inte heller något.. Och som tur är så är det ju natt - så de flesta människor ligger ju och sover. Så jag slipper alla illemående peeps! Yay!

Och en liten fotnot: Jag kan berätta att jag nyss har haft Marko Lehtosalo här i infon och växlat lite pengar och så. Den ni.

Comments
Postat av: Susy

När jag jobbade på Birka (den som sjönk i Grekland) så älskade jag när det gungade när jag skulle sova ombord. Vaggades så skönt i sömn liksom :)

Postat av: Anna

Varför bloggar du inte här längre?? Det har alltid varit en fröjd att läsa din blogg! Din resa på irland mm :) kram på dig! Hoppas vi ses snart igen!!

2011-12-12 @ 23:37:31
Postat av: Laura

Tjohoo Anna! De va en bra fråga du - ha försökt få tid å blogga igen, men i somras va d så mycke å nu ha d ara blitt lite segt... ska se om ja kan starta upp de hela igen....... sku no va kul.. :)

2011-12-14 @ 15:33:29

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback