Framsteg

Hehe.
Har jag sagt att jag har en ny plan för framtiden. Bara en liten extrainkomst till att börja med, men en liten plan iaf.. Och den här veckan har jag tagit tag i saken. Idag, för första gången i mitt liv, kan jag kalla mej egen företagare. :)
Inte så mycket som har hänt förutom att jag nu är registrerad företagare - och har haft ungefär en 70 samtal om försäkringar och marknadsföring som väckt upp mej hela morgonen.. Jobbar nämligen natt den här veckan ombord, så jag försökte sova ut ordentligt nu sista dagen före jag går ombord, men det gick ju föga bra.. Inte så smart att anmäla sitt nya företagarskap dagen före man vill sova ut... Hmm.. Men det ska nog gå bra!

Aah.. Ja, just ja..! Jag ska jobba med naglar. Till att börja med. Måla naglar, fixa naglar, manikyrer, pedikyrer osv osv. Mitt fina DND Shellac nagellack som jag upptäckte i Dublin ska bli mer poppis här, och eftersom min kära kollega på Silja har en studio här i Åbo och behöver lite hjälp, så har vi gjort en liten deal! Vilket nu betyder: Jag är egen företagare! :)

Comments
Postat av: Alexandra

Fasen va häftigt du! Hoppas det ska gå bra och stort lycka till med den nya karriären :)

2011-08-01 @ 09:17:26

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback