Internet Problems

Jag har inte bloggtorka, och trots att jag jobbat massor så är det inte så att jag inte har tid att blogga - det är bara det att "vårt" internet har käppat de senaste veckorna något alldeles förfärligt! Jag ber om ursäkt, för jag vet hur tråkigt det är när bloggar inte blir uppdaterade, men ni får helt enkelt ursäkta mej och ta det för vad det är..
Hur som helst så har vi haft julfest på jobbet, vi har varit och bowlat och spelat biljard samt varit på bio.
Jacek har kommit över sin förkylning och vädret har varit varmt och soligt om dagarana och alldeles förfärligt kallt om nätterna.
Jag klarade mej utan att bli sjuk efter Jacek, men har ett konstigt utslag på ryggen som inte vill försvinna.
Vi har bokat vår semester till Polen i början på mars, och är det någon som är sugen på att komma med och skida så är det bara att höra av sej!
Och nu mina vänner ska jag just gå och baka lite bröd till frukost imorgon och se en film med mina gossar!
Förhoppningsvis kommer internetet att funka lite bättre (verkar som det iaf) och jag kan gå tillbaka till att underhålla er snart igen! :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback