1 of 4

Då har jag påbörjat en av mina fyra lediga dagar den här veckan. Och sov ut gjorde jag, såg en film medan jag åt mandariner och kex med mjukost och avokado till frukost. Har försökt väcka upp gubben min ett par gånger också, men han sover ju som en stock..! Men nu är ju klockan redan över 1, så nu ska jag ta honom i kragen och dra upp honom ur sängen..! Så här lat kan man väl inte vara??? Ska ta med honom ut på lite veckohandling samt en rask promenad. Kanske slår två flugor i en smäll och promenerar till butiken? Enda problemet då är att vi måste promenera hem med alla kassar med mat, och det kan bli jobbigt, för vi behöver handla rätt mycket.. Hmm.. Får fundera på det medan jag försöker få honom ur sin beauty sleep. :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback