Teacher of the modern kind

Nu var det sa lange sen jag bloggade sist, sa jag behovde till och med sjalv besoka min blogg for att kika vad jag senast skrivit.. Som ni markt sa har det inte blivit mycket forbattring i var internet connection, men vi haller oss upptagna anda!
Mest med jobb.. Men annat ocksa forstas. Jag var till exempel ledig hela forra veckan.. Hade semesterdagar att ta ut innan slutet pa febuari, sa chefen gav mej 5 dagar ledigt eftersom det inte var sa mycket att gora pa jobbet.. Sa jag har sysslat med att borja lara grabbarna finska pa riktigt. :)
Som jag redan tidigare namnt (tror jag iaf) sa satter jag upp Post-It lappar overallt med de finska namnen pa saker. An sa lange har jag 85 Post-Its uppsatta runt lagenheten.. Och jag har informerat grabbarna om att det blir prov pa det. Imorgon for att vara exakt. :) Markte dock att alla jobbar olika pass, sa jag ska ge dem en extra dag till att plugga. Sa provet far bli pa torsdag istallet - men det vet dom inte om annu. Da ar jag iaf ledig och kan dona och ratta under dagen. :) Ska aven ta mej till frissan pa torsdag. Inte for att det absolut behovs, det var ju bara 2 manader sen sist, men for att min kara Silvia har bestamt sej for att aka hem till Uruguay for alltid, och hon aker nasta vecka, sa det blir var sista "girly date" tillsammans innan hon aker.
Nu ska jag dock hopp i sang, for jag ska upp tidigt pa jobb imorgon. Natti natti!

Comments
Postat av: Roland

Du är för snäll med post-it lapparna, såhär ska det se ut :p

http://www.youtube.com/watch?v=QL0g7_Gs5L0

2011-02-09 @ 23:40:00
Postat av: SlipmästarN^

Ser tecken i tallriken.. Är det en varning?



Läs mer på:

http://slipakniven.blogg.se/

2011-02-09 @ 23:53:26
URL: http://slipakniven.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback