Helicopters are LOUD

Häromdagen blev jag väckt 7 på morgon av två helikoptrar som surrade över våran byggnad.. Jacek kom precis hem från jobbet då, och berättade att det såg ut som att de letade efter något/någon.. Försökte förgäves somna om,  och precis som jag trodde det var omöjligt och tog mej ut till köket för att koka vatten till en kopp te förflyttade sej helikoptrarna. Tur tyckte jag och hoppade tillbaka i säng.. :) Tyvärr tog det ett tag att somna om och 2 timmar senare var det dags att stiga upp igen.. Nåja...
Idag jobbade jag tidigt pass, så det var tidig uppstigning idag igen.
Imorgon jobbar jag sent, men jag har lite smågrejer att göra i stan före det, så det blir IGEN tidig uppstigning,
Och på lördag är det semester!! :)
Ang guess what? Vårt flyg är 06:50. Haha.. Får jag alls sova den här veckan??
Inte gör det mej något, men med det ska jag nu gå och lägg mej.. :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback