3 Mobile

Idag köpte jag ett pre pay kort till 3 mobils mobila bredband. Bara för att vi ska kunna ha ett fungerande internet de sista månaderna här. Mirek gav nämligen sin gamla 3-dosa åt mej, så jag knallade in hos 3 och inhandlade ett månadskort för 30 Euro, och har nu suttit i 4 timmar och försökt få det att fungera.. Ringde Mirek och har sen pratat med 3s customer service (någon kvinna i Indien som till slut när vi fortfarande inte fått det att fungera sa att det måste vara något fel på min dator - mmm... nya Sonyn liksom.. OK..) och fortfarande inget.
Tjyvar lite från grannen nu alltså.. men åh vad störande att det inte funkar med 3!!! (har aldrig personligen varit ett stort fan av 3 precis, men när man fick dosan gratis av Mirek (istället för att betala 40 Euro för den), så tar man det som det är..)
Har även vart och klippt mej med Silvia idag. :) Lite slingor och medan Silvia fick sin förg omgjord (hon var inte nöjd med första resultatet) så fick jag mina naglar gjorda också! :)
Fina fisken idag alltså - tills man kom hem och försökte med det här dumma mobila bredbands joxet.. Smart som jag är har jag hittat felet, måste bara hitta en dator med Windows XP på för att fixa det först.. Själv har jag nämligen Windows 7. Hmmph.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback