Fifty-fifty

Ojojoj.. Nu börjar det faktiskt slå mej. Hemma är det mesta packat. Bara lite små grejer kvar, men det ska inte vara så svårt att få det packat i slutet!
Varje gång jag sitter här och ser ut över vår semi-tomma lägenhet så vill jag bara att veckorna ska gå så fort och att vi kan flytta nu!!
Men igår när jag var på jobb (efter tre dagar ledigt) så slog det mej att jag verkligen är på väg och att jag måste lämna mitt fina hotell.. Kommer att sakna stället så! Det här är nu andra gången jag behöver lämna ett jobb jag verkligen gillar - och där de verkligen skulle vilja att jag stannar och vill ge mej en befordran. Men, vi har bestämt oss för flytt, och jag är säker på att jag kommer hitta nåt kul när jag är hemma! Känns lite tråkigt dock, att jobba som manager på det här stället hade vart jättebra för min CV, och hade verkligen vart kul.. Hmm... Åh, suck, skärp dej Laura! Jag ska flytta hem, och det ska bli så kul! :) Jag får ju jobba som manager nu de sista två veckorna, de har nämligen inte lyckats hitta någon ny för varken manager eller supervisor jobben.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback