Utsövd helg

Åååh.. Den här helgen har varit skön. Jag har lagt mej tidigt, sovit ordentligt, och har äntligen blivit av med den där förkylningen som hotade med att blomma ut.. Hihi.
Ingen förkylning alltså, älsklingen har varit ledig hela helgen (även om jag jobbat), bilen har varit till verkstaden och går nu galant igen (så galant som en Micra kan gå alltså) och vädret har varit helt ok. Regnat lite, men vi har även haft solsken - så vi klagar inte! Igår gick vi och la oss 2100 och vaknade imorse så utvilade och fräsha 0900. :) 12h sömn alltså! Hihi - ibland behövs det!
Min världens bästa älskling har även städat huset, så ikväll när jag kom hem var allting tipp-topp här hemma! Och nu donar han till en smoothie för oss innan vi dimper ner i soffan och ser på lite "Alf". :) Roligaste serien från back in the day ever! Hade glömt hur rolig han var den lilla filuren! Haha!
Sen är det sängdags som gäller, för hela natten orkar man ju inte sitta uppe. Jag är inte ledig förrns på fredag nu, så jag har en hel del busy dagar framför mej. :) Anyway - mitt jobb är ju världsbäst ändå, så det gör inget! :)

Comments
Postat av: Madde

men alltså, VAR har ni hittat Alf? Jag har letat som en galning o hittar bara små snuttar på youtube osv. Jag älskar Alf! Ge mig! :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback