Stoned

Hmm.. Man behöver nog vara VÄLDIGT hög på någonting om man ska tycka att Pineapple Express är bra. Jag såg en timme av filmen och kände att that's it. Klarade inte av mera.
Nu försöker vi med Spanglish istället.
För övrigt hann jag inte färga håret idag. Tog en ordentlig sovmorgon till 12 och före älsklingen vaknade for jag och shoppade hans födelsedagspresent (ska inte skriva här vad jag köpt, för han brukar Google translate:a mina inlägg). Han fyller år nästa vecka, och jag har lite planer. Förhoppningsvis kommer allt att funka bra - och igen irriteras jag över att jag inte kan skriva ner det.. Hmmph. Ja, får väl göra det efter födelsedagen då - så det blir en överaskning för alla precis som för honom! :)
Får färga håret imorgon bitti före jobbet helt enkelt.


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback