Ledigheten går mot sitt slut...

Nu har jag vart ledig i två dagar. Sååå skönt.
Igår gjorde jag abolut ingenting. Youtube:ade "Britains Got Talent" och satt och såg på det hela dagen. Kul det där med auditions etc. För att det var fint väder tog jag mej också ut i parken för en promenad, på vägen till butiken för att inhandla mat, och kom hem och fortsatte mitt TV(dvs dator)-gloende. Orkade liksom inte. När älsklingen kom hem från jobbet så skulle vi se Notting Hill - som jag varit sugen på ett tag nu, men jag somnade halvvägs igenom filmen. Haha. Kanske ser slutet av den idag, före älsklingen kommer hem.. :)
Idag har jag däremot varit mera produktiv.
Jag har varit i Swords med Silvia och hösthandlat lite. På rea förstås. Två lite varmare tröjor. Inte för att det har blivit kallt här än, men det tar nog inte länge. Sen gick vi och åt sushi. Yes - äntligen! :) Sen gick vi på bio. Mmm... Vi såg Inception - och den var grymt bra. Lite förvirrande, men bra. Rekommenderas om ni inte sett den än.
Fick även lite motion sen när vi skulle till bussen, vi hamnade nämligen att springa, eftersom vi trodde vi höll på och missade bussen. Det visade sej inte vara våran buss, men nu kan jag ju säga att jag tränat två gånger den här veckan iaf! För vi sprang rätt bra. Plus att jag ju gick till och från bussen - 10 min båda vägarna. Ja, inte den bästa träningen, men förhoppningsvis kan jag kila över till gymmet imorgon efter jobbet.. :)
Nu ska jag iaf mosa ner mej i soffan och se om jag inte kan ta lite av latheten idag också - man kan ju inte vara aktiv hela tiden..! Haha..

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback