Istället för...

..att dimpa ner i soffan med en film efter jobbet, så slog jag mej ner framför datorn. Försökte få kontakt med någon som var vaken den här tiden (försökte med hoppet uppe att någon down under skulle vara online), men icke. Antagligen för sent.
Älsklingen är på jobb. Men jag skulle behöva ventilera mej. Han är ju förstås vaken, och hade just ett samtal med honom - inte så mycket att göra inatt tydligen - men eftersom jag behöver ventilera om hans bror så kan jag inte ta det med honom.
Bror vill nämligen inte fira Jaceks födelsedag med oss. Vilket jag tycker är rätt rutten stil - speciellt då jag sa att vi kan svänga förbi deras place, så de inte behöver ta sej någonstans (mina födelsedagsplaner innefattar nämligen saker att göra i den delen av stan), men han skickade mej ett meddelande en timme efter att jag pratat med honom och sa att han inte kunde, men att han nog skulle skicka ett meddelande åt Jacek dagen i ära. Jag menar - what the..??
Jaja, inte gör det mej nu så jättemycket, jag kan bra hitta en fin restaurang för oss två att spendera kvällen på - men kom igen? Ja, jag tyckte det var dålig stil. Men brodern är lite intressant ibland.. Nå, ska inte ventilera mej här - för det resulterar väl i att jag säger något som jag egentligen inte menar, men usch säger jag bara. Usch.
Tacka vet jag att mina planer kommer att göra Jacek på bra humör iaf! :)
Det förtjänar han nämligen - min älskling!


Comments
Postat av: Madde

meeeh va tråkigt. Hade jag haft möjlighet så hade jag kommit med o firat! :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback