Hur kan det vara möjligt?

Jag steg upp i morse. Åt frukost och åkte på jobb.
På jobbet var det så mycket att göra att jag "glömde" gå på lunch. Well, rättare sagt var det att eftersom jag är supervisor så var det jag som fick ta hand om alla överbokningar (dvs meddela gästerna (som för övrigt bokat sina rum sen månader tillbaka) att vi tyvärr inte hade plats för dem och istället hade bokat in dem på ett av de andra hotellen i närheten). Detta är folk aldrig glada för, och där stod jag och försökte boka bort 17 rum. Lyckades med 8 rum fram till att jag skulle gå hem. Sen fastnade jag i två extra timmar på jobbet också på grund av hela situationen... Men iaf. Lunch var det då ingen talan om. Tur att jag hade en snabb rast tidigare så jag fick i mej lite kaffe och orkade hela dagen. När jag kom hem var jag helt slut och damp ner i soffan framför en film med älsklingen, och tänkte inte ens på att få i mej nån mat.
Tills nu.
Nu märkte jag att jag alltså inte ätit något sen 6 imorse.
Hur kan man glömma bort att äta en hel dag? Är jag så stressad?? (Jag tror dock mer på trött i det här fallet...)
Älsklingen åkte just på jobb (nattjobb som vankas den här veckan) och nu sitter jag för övrigt och mumsar på min äppelsallad sen igår. Mmm... :) Letar även efter nya bloggar att följa nu när hösten är på intågande...
Kanske jag ska hiva på en film till och somna här i vardagsrummet? Ingen tokig idé... :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback