Film freaks?

Här hemma har vi 6 stycken nästan helt fyllda DVD hyllor. Plus min 300 filmers cd-pärm. Detta betyder att vi har ca 600 filmer allt som allt.
En av hyllorna innehåller filmer som jag eller Jacek inte sett. När jag är ensam hemma försöker jag gå igenom min del av hyllan. Detta har resulterat i att jag suttit här framför filmer som Tropic Thunder, 9 Songs, Human Traffic, Funny People etc etc. Inga filmer som jag vanligtvis väljer alltså. (Ingen av dessa var någon höjdare precis..) Men ibland snubblar jag över en film som faktiskt är helt ok eller till och med bra. Som John Q förra veckan. Eller Dan in Real Life, som just. Har alltid dragit mej för att se den. Tycker den ser lite tråkig ut. Men igår läste jag äntligen baksidan och tyckte den verkade ok, så idag när Jaska min for på jobb så hivade jag på den. Och den var faktiskt rätt rolig. Nu är det inte många filmer jag har kvar på min del av hyllan. Saint, Rocky Balboa (nej, har faktiskt inte sett den förut), Road House, The Punisher, Pineapple Express, Anchorman (drar mej verkligen för att se de två), Apocalypto, Apocalypse Now, Spanglish och As Good As It Gets. OK - den sista vet jag att är bra, och jag har ju typ sett den. Den finns på hyllan endast för att jag inte sett hela filmen - bara delar... Men nu är mitt problem, vad ska jag se nu? Any suggestions?

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback