Snark...

Ibland är det sämst att vara så lat som jag är.
Jag slutade alltså jobba 23.30 ikväll, och meningen var att jag skulle köra bilen upp till flygfältet och älsklingen skulle köra hem mej direkt.. För han slutar nämligen klockan 0200 inatt, och behöver då bilen för att komma hem (inga bussar den tiden). Men jag var så lat på vägen hem och tänkte äsch - jag tar hem bilen och så kan jag ju sitta uppe till 0200 och hämta honom då! Oftast tar det lite över en halv timma att köra hem nämligen, och så ska det varvas ner och så efter jobbet, så jag brukar inte komma i säng förrän runt 0100 iaf när jag jobbar mina sena pass.. Så jag tänkte att en timme till kan väl inte skada - jag kan bra hämta honom.
Bah.
Tji fick jag. Jag kom hem på mindre än en halv timme, och var redo att gå i säng i princip 0015. Har nu suttit på nätet och försökt fått tiden att gå i över en timme - men jag vet inte vad det är just nu. För den senaste veckan har tiden bara sniglat sej fram! På jobbet, hemma, till och med när jag sover!! Inte för att jag klagar - det är rätt kul att ha så mycket tid på sej att göra allt man vill.. Men när man vill gå och lägga sej - och inte kan - ja, då är det faktiskt inte så kul kan jag lova! Jag behöver alltså sitta uppe en timme till! Bah!
Vad avis jag är på alla som ligger i sina sängar och sussar sött just nu. :(

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback