Soffpotatis

Igår jobbade jag sent.
Sen var det födelsedagsfest hos Przemek.
Vi var väl där till runt 4 på morgonen, och eftersom jag skulle upp och jobba på morgonen igen så var jag designated driver.
Kul fest var det, trots att jag var väldigt trött den sista timmen..
Och OM jag var trött imorse!!! Som tur var så var det rätt lugnt på jobbet. Och vi hade ett mittenpass idag också, så jag som mådde illa hela morgonen (på grund av att jag var så trött antar jag) gick hem lite tidigare. Sjukt svårt att köra hem var det, men som tur var gick det rätt smidigt, och jag har varit soffliggande sen jag kom hem. Slumrade även till en stund tills Jacek och Mariusz for iväg och bytte baklykta på bilen (besiktning imorgon, och lampan var paj) och handlade. De kom tillbaka med handlingen typ 1,5h sen men sen gick dom tillbaka ner, för när smartskapen bytte baklyktan så slutade backningslysen funka. HUR dom nu lyckades med det är svårt att säga, eftersom de funkade hur bra som helst tidigare idag. Själv märkte jag att jag kanske har en förkylning på inkommande, för illamåendet sen imorse har inte riktigt avtagit.. Så jag har inte orkat mej ner för att se vad dom riktigt donar med. Plus att det blåser utav bara fan. Dom har lovat storm nämligen. En orkan ska vara på inkommande tydligen. Hmm..
Tror det blir sängen om en stund. Kan behövas efter bara 1,5h sömn förra natten och tuppluren på dagen.. Man ska ju upp till besiktningen till 9 liksom.. Tur att jag är ledig resten av dagen. :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback