Countdown

Nu är det snart dags!!!
Harry Potter and the Half Blood Prince hade sin Dublin-premiär i måndags, men eftersom jag jobbar som jag gör, så väntar jag tills den öppnar i biosalongerna på fredag. Och ärligt, vem vill nu gå på fina premiären med alla kändisar när man kan gå med sin älskade en vanlig fredagkväll?? Haha..!
Nå, vi ska iaf slå till med dejt - men det blir då hela "familjen" eftersom Mariusz är ett Potter-freak han med, så vi ska alla tre äta sushi (dvs jag äter sushi och de något annat på menyn) och sen knalla till bion. Mmm...
Can't wait!!! :)

Sen är jag även ledig resten av helgen - vilket i sej är helt sjukt! Har inte haft en ledig helg sen jag började på Royal Marine! Men inte gör det mej något - jag har ju haft en par semestrar! Så det blir nog lite party i helgen också..! Yay!


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback