Christmas!!!

Tjolahopp!
Mår aningens bättre ikväll. Imorse var det lite småjobbigt, men det har blivit bättre. Ingen feber längre iaf, snuvan hänger i men det lär väl ta ett tag, men halsen börjar bli bättre. Jag nyser något fruktansvärt dock. Samma sak hände när vi var i Polen, men det var mest för damm och att Jacek's föräldrar röker inomhus, men nu liksom? In all fairness så har inte lägenheten blivit städad på ett tag, så jag och Mariusz (mest Mariusz) städade idag. Och efter städandet hoppade jag i duschen, och jag tror det är en av orsakerna till att jag mår lite bättre... Det liksom känns bättre. :) Nysningarna kan ju förstås bero på att Mariusz röker - inte inomhus förstås - men kläderna luktar rök fortfarande.. Ska försöka tvätta hela hans garderob, så luktar det inte så mycket inne.. :P
Snart är det by the way jul. Ska bli såååå kul. Älsklingen köpte ett jul magasin åt mej förra veckan - med masor av tips på julpyssel..! Så om jag mår ok imorgon, så ska jag ta mej ner till Home Base och inhandla lite grejer att julpyssla med. Som julkort till exempel.
I år blir det inte mycket presenter, men man kan ju lägga mer tid på julkorten liksom! :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback