Babyboom

Men alltså...??
Vad är det här?
Det är RIKTIG babyboom på gång nu!
Jag har en kollega på mammaledigt sen två veckor tillbaka. En till som är på väg nästa vecka. Tre stycken på Radisson som är gravida, och tre vänner hemma i Fin/Sve som också väntar tillökning!! Plus att när jag fortfarande jobbade på Radisson så var det tre som fick barn under den tiden. Och så har ju Jaceks bror en unge på 15 mån, Cormacs unge är detsamma och Mireks och Agas lilla är väl runt 6 mån... Jag menar; wow!
Fast jag tycker det är jättekul! :) Massa små parvlar som kommer springa runt nu det kommande året.. :)
Fast man börjar ju undra - är jag sen i svängarna? Är det någon där uppe som försöker säga något??
Anyway, jag väntar med mina små parvlar tills vi är hemma och stadgade. :)
Men grattis till alla som faktiskt har en parvel växande i magen, eller utanför!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback