Skam den som ger sej

Antligen fick jag lite bilder uppladdade till Facebook iaf! Igar funkade namligen inte internet pa jobbet,  och dagen fore hakade det hela tiden upp sej. Men nu ar jag sa trott pa det har att jag tyvarr inte orkar lagga upp bilderna har igen. Den som vill kan spana FB eller vanta tills senare i veckan om jag far tid och lust da. Nu ar jag namligen pa min sista natt, sa jag ar ledig i tva dagar!! Med alsklingen!! :) Imorgon vill jag inte ens stiga upp ur sangen, men jag antar att jag maste, annars lar jag ju sova hela dagen, och det vill jag inte heller gora!

Idag fick jag antligen upp mina gardinstanger och gardiner! Juhuu! Sa nu behover jag bara inhandla en matta till vardagsrummet och soffkuddar. Soffkuddarna har jag redan spanat in, med de ar lite dyra for tillfallet, sa maste nog vanta till nasta manad. Men det ar ok. Nagot att se fram emot.. :)

Jag hoppas sa oerhort mycket pa att vadret kommer att vara fint imorgon. Det har namligen varit stralande solsken varje morgon den har helgen, men nar jag vaknat till pa eftermiddagen har det totalt slagit om och bara ost ner. Sa nu hoppas jag och ber till gudarna att det haller sej fint. For det skulle vara kul att ha en liten picnick i parken med gubben min. Eller bara ta en fin promenad.. Hmm.. Saa skont det ska bli att vara ledig.. :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback