New experience - Shopping without money

Det kan man gora. Jojo. Det upplevde vi igar.
Vi skulle bara ga och fora over Jacek's telefon abbonnemang till min operator, och hamta upp Przemeks brollopspresent - och vips - vi hade handlat upp en himmelens massa grejer! Jag kopte en ny telefon till Jacek, for jag blev sa less pa hans Samsung haromdagen. Sa nu har han en vettig Nokia. :) Superglad blev han. Sa han handlade en massa grejer at mej istallet. Somriga linnen, underklader, en jattefin kofta som ska bli saa skon att ha pa svala sommarkvallar (eller pa dagarna har i Dublin) och en massa strumpor!!! :) Det ar bra det. For jag ar ju strumpoman. Och mina gamla strumpor hade borjat bli lite slitna... men nu har jag massor med fin-fina strumpor i min lada! :) Yay! Basta pojken ever! (Ja, han gick val plus pa det hela igar, men det gor inget.. jag kan vara sa sot och sta for det..)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback