I know, I know..

Jag har varit saaaaa dalig pa det har med update de senaste veckorna, men det ar for att det har hant sa mycket och jag har jobbat med chefen - sa jag har inte kunnat anvanda internet pa jobbet.

Vi har iaf flyttat! Yay! SUUUUUPERFIN lagenhet, och hela forra helgen och veckan har jag hallit pa och stadat och donat och har varit till Ikea sa manga ganger sa jag nastan spyr och kan alla avdelningar utantill. Men saaaa kul har det varit! KT har aven flyttat in hos oss for nagra veckor, eftersom hon sen aker over till England i juni. Igar var hon och jag och Mirek ut pa nagra pints for att saga hej da som roomies... Vi skulle ta det lugnt, men det slutade med att varken hon eller jag knappt kommer ihag hur vi kom hem. Haha - kul var det dock, och vi var alla hemma safe and sound i rimlig tid (tror jag). Idag har det dock varit lite jobbigt, men jag och KT slappade pa soffan imorse och sag pa Transformers och sen var vi till butiken och handlade lite mat och nar alsklingen min steg upp lagade han frukost at allihop! :) Jag alskar att bo med den mannen! Helt klart bast! :)

Ska lagga upp bilder sa fort jag hittar kabeln till kameran och jobbar med roliga peeps. Hade tankt gora det idag, men mitt huvud klarade inte riktigt av att leta i alla lador.. :( Ska se ikvall.

Imorgon ar det bank holiday har i landet, och da ar alla lediga - forutom vi som varit sa dumma och valt att jobba inom hotell och turism... Bah. Men inte gor det nagot, jag hoppas pa att det fina vadret vi har haft de senaste veckorna haller i sej, sa jag kan sitta ute pa balkongen och njuta lite av solen pa morgon fore jag jobbar pa eftermiddagen. :) Sen ar jag ledig i tva dagar igen! Och jag och gubben ska ga pa dejt! For det har vi inte gjort pa ett tag, och i helgen firade vi 6 manader tillsammans, och vi kanner att vi behover gora nagot roligt - speciellt eftersom vi levt pa ratt lite cash den senaste manaden pa grund av flytten (som gor att det blir lite tajt den har manaden ocksa, eftersom vi inhandlat en massa kul till hemmet). Sa vi ska pa middag och ut i stan. Ska bli kul. :)

Comments
Postat av: Lina

Vad kul att ni flyttat. Nu måste vi komma och hälsa på igen :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback