Hola chicitas!! (y hombres)

Ja, jag har nu ju iaf halverat min tid sen min senaste update, sa nu ar det framsteg!! Forsokte aven gora nagra andra framsteg idag - ladda upp lite bilder. Andra natten i rad som jag har kameran med mej. :) Fast igar glomde jag kabeln. Sa idag var jag riktigt noga med att ta med den. Och vad markte jag da? Jo, batteriet ar urladdat i kameran! Sa det blir inga bilder pa nya placet idag. Jag hann fa over nagra bilder, sa vi bjussar pa en fran semestern:

I vackra Zakopane, med utsikt fran var balkong pa hotellet. Lagg marke till att karln min har gett mej grisnasa pa bilden, men jag tycker om honom anda! :)


Och en fran var dejt i tisdags - som var sa kul! Skont att aka in till stan bara vi tva. Vi fick ata gott. Se bra film (Ironman 2, som var helt OK - fast inte den basta). Dricka nagra ol, och komma hem och vara glada over att fa sovmorgon nasta dag! :)


I helgen har vi varit ensamma hemma, for KT ar i Donegal, men vi har knappt sett varann anda, for vi jobbar om varann for tillfallet. Sover nagra timmar ihop nar jag kommer hem efter nattjobb, men nar jag vaknar sa har han redan akt till jobbet. Naja, vi ar lediga ihop pa tis-ons igen. :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback