Framtidsplaner?

Ibland ar jag sa less pa allting att jag bara vill pakca min vaska och dra ivag nagonstans.
Med min alskling forstas. :)
Men pa senaste tiden har vi faktiskt funderat pa vart vi ska ta oss nast, eller mer vart vi kommer att hamna i slutandan... Det lutar att vi flyttar till Finland. Lite resplaner finns dock fore det, men so far verkar det lovande tycker jag. Inte for att jag ar trott pa Dublin, men lite hemlangtan har man.. Speciellt som ekonomin i det har landet fortfarande inte har vant, och det tar emot lite att svara i telefon nar man vet att mamma ringer och meddelar att det +27 grader i skuggan hemma. *urk* Men vi har haft fint vader har ocksa - och jag kan ju inte klaga pa mitt boende nu heller. Jag bor med varldens basta och vi har en superfin lagenhet och vi har lyckats gora det hemrevligt och mysigt och jag ar superlycklig.. :) OCH idag nar jag steg upp var det superfint vader! Sprang over till gymmet (duktig flicka - har varit 3 ggr den har veckan redan!) och efter gymmet satt vi ute i parken i stralande solsken och njoooot..! :) Flipflop och shorts vader idag ar det! Ja, solen fortsatter forstas att lysa fortfarande, men eftersom jag ar pa jobb sa raknas det inte for mej langre. Var ut en svang pa min middagsrast, men chefen kom och drog in mej igen for det vart helt plotsligt jattemycket folk som kom pa en gang. *suck* Det ar sadana grejer som gor att jag vill packa min vaska och dra. Att man inte ens far ha sin rast i fred utan maste stressa tillbaka..
Men solen ar fin iaf. Nu kommer man ihag vad bla himmel betyder igen for ett tag framover. :) Jag ar ledig pa mandag-tisdag, sa om vadret haller i sej vore jag jatteglad! *haller tummarna, korsar fingrarna, tar i tra*

Comments
Postat av: Lina

Flytta till Sverige!! :D


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback