Paus i bloggvarlden.

Jag ar sa otroligt grymt arg och frustrerad och forbannad pa de hemska ackliga manniskorna som brot sej in i mitt hus pa St Patrick's och snodde 5 datorer, 3 kameror, PS2, DVD-filmer, telefonladdare och min KLOCKA!!!!
Vilken hemsk invardering pa ens privatliv att det finns manniskor som uppenbarlingen suttit och tittat in vart hus och sett nar vi gatt ut fran det och sen bara gatt in och vant upp och ner pa hela alltihopa och tagit allt de kommit at! ARGH!!!!
Sa nu blir det tyst i bloggen ett tag.. Finns ju ingen dator hemma att knappa pa langre, och pa jobbet har de satt in nya regler med vad man kan fa gora pa natet.. (detta kan man forstas kringga som nu t.ex nar jag jobbar natt, men hadanefter maste man vara mer forsiktig)...

Men semestern i Polen var bra. Nej, inte bra - FANTASTISK! Och syster var ju som sagt har over St Paddy's och sjukt kul var det med!!

Nu har jag aven blitt sambo. Jacek flyttade in i mandags och nu pa slutrakan av vart kontrakt pa Crumlin Road har vi borjat leta lagenhet pa riktigt. I veckan ska vi forhoppningsvis aka och titta pa en del.. :)

NU - jobb igen - sa adios amigos! Vet ej nar vi hors igen..! :(

Och ja - min kamera finns fortfarande i min ago - den hade jag namligen med mej nar vi lamnade huset i onsdags! Sa tack for den! :)

Comments
Postat av: Lina

Fy fan du. Usch vad jobbigt med inbrott. Men det var materiella ting som försvann. De överlever du!

Postat av: Madde

åh nej vad jobbigt! Som Lina skrev så är det ju iaf bara materiella ting men det känns ju ändå illa när någon bara inkräktar på ens privata liv.. Hoppas ni hittar en fin lägenhet snart! Kram på dig!

2010-03-22 @ 17:52:51
URL: http://lillins.wordpress.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback