OS Brons

igen.. :)
I ishockeyn och i damernas 30km skidning. Det tackar vi for. :) Nu ar dock OS slut, och det blir inga fler knappa natter da man sitter uppe och fastklistrad framfor datorn.. Nu blir det bara vanliga knappa natter da man aldrig lagger sej och sover anda... :P Som nu. Jag borjar 0700, men kan inte sova. Visst, jag tog en liten tupplur (pa ca 3 timmar) nar jag kom hem fran jobbet, men iaf.
Tog just en dusch for att svalka ner mej, for det ar otroligt varmt i Jacek's hus, och man storknar alltid nar man sover har. Vi har sovit med fonstret oppet hela vintern. Da kan ni forsta hur varmt det ar.. Men med bebis i huset sa vill dom inte stanga av varmen heller.. Aaah.. Jag storknar! Nastan sa jag saknar mitt lite halvkyliga rum varje gang vi sover har..!

Idag har jag foresten kopt en ny kamera. Eller rattare sagt min alskling kopte den at mej. :) Fin fin liten Sony att ha med pa semestern. Det tackar vi for. :) Batteriet borde precis ha laddat klart, sa nu ska jag leka lite... Hihi.. Lite av ett prylfreak nu.. :)
Sen tackar vi alla mina skyddsanglar for att dom ser till att den har kameran halls i min ago och i tryggt forvar! Alltsa - Laura, du ar inte tillaten att ta med kameran nar du intar alkoholhaltiga drycker! Tack!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback