World Cup 2010

Idag var jag och sag min tredje varldskupmatch for aret. Uruguay-Sydkorea. Uruguay gick vidare - yes. Det tycker vi om. Jag var och sag matchen med Silvia - och oj vad spannande det var! Och vad puben hade Koreanare!!! Jaysus sager jag bara! Nar Sydkorea gjorde mal trodde vi att stallet skulle falla ihop, sa mycket som de hoppade osv. Plus att hur sa sma manniskor kan gora sa mycket ljud ar helt beyond me...!
Efter matchen gick vi iaf pa pizza och sen plockade alskling upp mej fore BBQ hos hans bror. Sonia fyllde ar, och det var helt najs party - tills jag maste ta mej i kragen och aka pa jobb for natten... :( Nasta helg fyller lilla Niko 1 ar, och da ar det fest igen, men jag jobbar ju forstas igen - bah. Min sista helg pa detta jobb - yay! :)

Idag fick jag aven traffa lilla Tadek som nu ar 2 veckor gammal! Och han ar saaaaaaa sot! Jag vet att man alltid sager att bebisar ar sota och fina, men den har - han ar vacker! Helt enkelt mind blowingly vacker! Och sa liten och sot - trots att lungorna hans ar enorma - haha... Var iaf kul att se honom, och forhoppningsvis kan jag byta pass nasta helg, sa att jag kan komma och mysa med de sma bebisarna jag ocksa.. :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback