Vin på eftermiddagen

Jepp. Det kör jag. :)
Jag och ett glas vitt på balkongen. Med strålande solsken, korsord i knät och i väntan på att älskling ska komma hem. :) Jag tog en 3 timmars tupplur imorse efter att jag kom hem från jobbet, och sen pinade jag mej upp och ut i solen. Jag har bestämt mej att jag INTE ska se ut som mitt vanliga vita jag när jag behagar mej hem i augusti. Jag vet att alla andra (och då menar jag ALLA andra, även de värsta blekfisarna) trots mina tappra solningsförsök ändå kommer att vara brunare än jag, men förhoppningsvis kommer jag inte se alltför "Snövits-aktig" ut.
Så, nu har solen kommit fram ur sitt lilla moln igen, så nu ska jag ut på balkongen igen! Ozzy rockar på i bakgrunden och grannarna kan kanske ha i nerverna på min alltför höga musik, men det är mitt på dagen, så de får de tåla! :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback