Smoothies

Jag ligger återigen på soffan och degar.. Jobbade idag faktiskt. Men huj vad jobbigt det var. Helt slut nu. Så när jag kom hem slängde jag mej ner på soffan och har inte rört mej en millimeter! Eller jo, förlåt, där drog jag allt en liten lögn. Jag steg upp och lagade smoothie.. Mmm... :) Äppel, melon och jordgubbar.. Lite intressant.. kanske inte den bästa jag gjort, men helt klart godkänd! Älskling köpte nämligen en mixer till mej i samma veva som vi köpte datorn, jag bara har glömt att nämna det..Så var och varannan dag nu så avnjuter vi någon god fruktdrink.. Hihi.. Orsaken till min intressanta mix idag var för att äpplena höll på och skulle bli dåliga om jag inte snart använde upp dem, och inget annat jag hade i fruktkorgen verkade passa.. Iofs, halvvägs igenom mitt äppelskalande kom jag fram till att jag ju kunde baka äppelpaj, men då hade jag redan gjort stora tärningar av äpplena, så jag stuntade i den idén och mixade på i min fina mixer istället..! Nu om jag kanske skulle avnjuta ett nytt glas och kanske se på någon trevlig film eller serie.. Hmm.. Låter som en idé!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback