Skype

Nu har vi laddat ner Skype ocksa, sa nu ar vi riktigt online!! Sa nu ar det bara att hora av sej den vagen nar ni ser att jag ar online! Gud, vad kul det kanns att vara med i svangarna igen!! :) Man marker inte hur mycket man saknar internet forran man far tillbaka det.. :P

Nu ska har jobbas vidare.. Imorgon ar jag ledig, och eftersom jag kanner av att jag borjar bli lite halvkrasslig, sa ska jag ligga i sangen/soffan hela dagen! Det har jag bestamt. Alskling ar ocksa ledig, sa han kan fa joina om han vill. Pa tisdag ska jag prova pa en ny vaxningstjej, forhoppningsvis ar hon lika bra som min forra. Hon akte tillbaka till Brazilien inte lange sedan for hennes mamma fick cancer. Usch, jobbigt nar det hander, och vi tanker pa henne harifran! Men sa nu ar vi pa jakt efter en ny tjej igen, och denna kom valdigt rekommenderad! Plus att hennes priser ar bra ocksa. Sant gillar vi. Idag var jag och alskling och handlade, och kom hem fran irlands storsta Tesco med 143 Euro vart av varor. Haha, tycker ni och tror att vi har mat for en vecka.. Men jag som bott har ett tag nu kan saga att det ar en normal handling for nagra dagar bara.. Ok, vi handlade lite stadgrejer och lite extra mat som vi inte riktigt behover.. Som Ben & Jerry's glass som var pa special pris. 3 Euro byttan. Gott det. Vi tog hem 3 byttor. Mmm... Ben & Jerry's... :)


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback