Koza

Nu har min förkylning börjat avta, och övergått till riktigt snorkalas. Näsan bara rinner.. Usch! Vilken tur att jag är ensam hemma och kan sitta här med mina "näsdukar" och inte bry mej så mycket. Får bara se till att plocka upp efter mej före älskling kommer hem från jobbet.. :P
Idag är en sån där förbannad dag då man inte alls vill vara sjuk by the way.
Solen skiner såååå fint... Gassar på kan man säga. När jag kom hem från jobbet hoppade jag faktiskt i bikinin och lät solen steka på ett tag på balkongen. Tills jag somnade. Haha. Nå, fick en hel dos med D-vitaminer iaf. Och förhoppningsvis lite färg. Och frisk luft. Så alltför dumt var det ju inte. Tyvärr känner jag att det räckte så, solen har lagt halva balkongen i skuggan nu, och så mycket energi har jag inte att jag skulle ta mej ut för att njuta mer av den.. Så nu sitter jag här i min "Moody"-morgonrock. Med mina snorpapper. Och datorn i knät. Och undrar vad jag ska hitta på näst. Film?


Ja, tilläggas kan ju att "Moody" är en ko. På min morgonrock.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback