Godnatt mina vänner

Vad är det som händer på jobbet? Vi är fullbokade och har så upp över öronen mycket att göra att man kommer hem och kan inte annat än slänga fötterna upp på fotpallen och slänga sej själv ner i soffan och bara va... Så slut jag är idag då. Igår var jag hemma och låg i sängen hela dagen, bara för att jag kände mej krasslig och var allmänt trött efter 4 nätters jobb. Men idag. Idag tvingade jag mej upp och åkte på jobb trots lite feber, och 4 timmar in i mitt pass var jag helt slut. Jag hann knappt andas före det. Visste knappt vem jag jobbade med och hade en hel hög med saker som skulle göras... Men det är sådana dagar jag gillar. När man känner att man verkligen gör något. När man är så slut i kroppen att varje litet steg värker. :) NÄR man är frisk och kry. När man å andra sidan är sjuk och seg är de dagarna förmodligen de värsta man kan ha. Varje litet steg värker. Allt tar ont.
Tur att jag har världens bästa pojkvän som fixade varmt te och lindade in mej i en varm och tjock morgonrock så fort jag kom innanför dörren.. :) Ledig imorgon igen.. :)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback