Godmorgon varlden!

Hmmph... Jag som trodde jag skulle vara mer aktiv nu nar vi kopt dator.. Men det hander ju sa mycket annat... Det ar till exempel jatte mycket som hander pa jobbet. Folk har slutat, det borjar bli sommartider, och den har veckan ar det konsert efter konsert efter konsert.. Och massor med peeps bor hos oss... Inte for att jag klagar. Skont med mycket att gora. Passen gar sa mycket fortare. Men nar man ar sa IQ befriad som jag ar ibland, sa kan det ocksa vara negativt. Jag glomde namligen att ta med mej ett par extra skor med mej igar, sa jag knallade pa i 9,5 timmar i mina nya (!) hogklackade skor. Aah.. Smart? Mmm.. Ni forstar... Jag kande inte ens fotterna nar jag val kom hem igar. Aj. Sa idag gar vi tillbaka till min gamla vanliga shoes istallet.. :)

Comments
Postat av: Lina

hallå!!!!!!!!!! :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback