Dukti kicka

Idag vaknade jag och hade en valdigt ovanlig energi. Vet inte vad det var. Jag sov inte alltfor lange... Speciellt inte om man tanker pa att jag inte sov tillrackligt igar, och att jobba natt tar ju ut sin kraft - med all ratt. Sa jag vet inte var jag fick den har sparken i baken ifran och borjade stada lagenheten. Inte direkt efter att jag steg upp forstas.. Forst lag jag pa balkongen en stund och loste korsord och lyssnade pa Tyskland-England matchen i bakgrunden medan jag njot av solen. Nar den rackarn sen behagade sej ga i moln sa hoppade jag in och fortsatte se pa matchen. Imp det har med att alla stora europeiska lag aker ut tidigt.. Haha. :) Anyway - darefter tankte jag att jag skulle overraska alsklingen tills han kom hem fran jobbet och borjade storstada. Det kan ha att gora med att KT flyttat, for nu far jag anvanda hela lagenhetn for vart pick och pack och kan grisa pa mitt eget satt dar jag vill.. Sa jag passade pa att plocka undan grejer in i hennes gamla rum och stadade pa samma gang. Tyvarr var jag sa inne i min lilla stadyra och Iron Maiden vralade pa for fulla muggar i stereon att jag inte ens markte nar Jacek kom hem. Haha..! Stod i badrummet och rengjorde badkaret och diggade till musiken nar dorren helt plotsligt oppnades och dar stod han som ett fragetecken och undrade vad i hela fridens namn det tagit at mej..? Hmm.. Inte sa att min alskling tycker jag ar lat nar det kommer till stadning?? Men det tycker jag ar orattvist, for vi har en pakt. Han ska stada. Och jag ska laga mat. Men nu var jag i full fart med att gora hans sysslor och trots att jag hade hoppats pa att vara klar tills han kom hem sa var han glad! Han till och med hjalpte till med det sista. Fin karl jag har. :) Inte for att han gjorde mina sysslor med matlagning efterat, men det far man ta. Vi har inte sa mycket mat i kylen nu iaf, for det ar loning forst nu i veckan.. Men vi sprang ner till narkopet och handlade frukt och grejer och lagade smoothie, mackor och vattenmelon till middag. Haha. Vi ar ju for goa. :)



Tillaggas kan att nar klockan nu ar 0300 sa ar min energi totalt bortblast och jag kan knappt komma ihag att jag verkligen gjorde alla dessa saker idag.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback