Uttråkad? Någon?

Eftersom jag nu är "arbetslös" i fyra dagar, eftersom jag avslutat min tjänst hos Radisson, men ännu inte börjat (eller ens skrivit på kontraktet) på Royal Marine, så är jag kort och gott UTTRÅKAD. Jag menar, att vara ledig fyra dagar är ju skönt. Men jag är så keen på att börja på mitt nya jobb att jag för tillfället bara känner mej "blä" av att sitta hemma. Två dagar har redan passerat (nästan iaf). Igår var man lite bakis, så det gick rätt fort. Idag har Jacek jobbat sen 1500, och så där jättemycket att göra har jag inte haft. Har suttit på internet i några timmar, sett lite serier, men nu kan jag säga att såå roligt är det inte att sitta hemma en hel dag. Speciellt inte då vädret är allt annat än fint. Det började regna idag. Riktigt ordentligt regna alltså. Inte så som vi haft den senaste veckan. Varmt väder med lite duggregn. Nej. Idag började det ösa ner.
Och ska man tro på meteorologerna i det här landet så ska det nu tydligen regna i 40 dagar!
40!!!
Jag vill inte sitta hemma i 40 dagar och på samma gång läsa allas bloggar hemma om hur otroligt varmt och soligt och fint sommarväder det är... Jag vill ha tillbaka solen! Vi hade ju så ljuvligt fint i några veckor..! Men, jag ska väl inte klaga.. De senaste somrarna har ju bara fört med sej en par soldagar allt som allt, så vad förväntade vi oss riktigt?
Men regn i 40 dagar? Usch, det låter inge skoj.
Tur att det har slutat lukta hos grannen iaf.

Comments
Postat av: roland

40 dagar utan sol är ju perfekt, då får ni passa på att ligga i sängen och göra nått "skojj" ;)



meeeen du får inte ta med regnvädret till oss när du åker norrut!

2010-07-10 @ 13:59:33

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback