Party veckor

Åååh.. Den senaste veckan, och den kommande veckan, har varit/kommer att vara fyllda med en massa fest. I onsdags var det fest för tre underbara gamla människor på jobbet som gick i pension. Mary, Paddy och Peter. Underbara människor, och de kommer att bli sååå saknade! Jag och älskling passade på att klä upp oss ordentligt. :)








Ikväll är det sen dags för Uruguay match igen. Uruguay-Ghana. :) Så idag är vi blå-vita dagen till ära. Förra gången jag såg dem gick det ju bra, så vi hoppas på samma sak idag! Hihi!

Jacek är i telefon just nu och försöker få en av sina bästa vänner att komma hit över helgen, men det verkar inte gå så bra.. :( Attans, det är den enda av hans närmsta som jag inte har träffat än.. (Han bor alltså i Birmingham, så det är inte så långt för honom..)

Idag har jag by the way bara 4 dagar kvar på Radisson, och sen börjar jag på mitt nya jobb! ;) Yay! Lagon till födelsedagen..! Hihi...

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback