My Last Day as 24

Min sista dag som 24-åring jobbade jag en stressig morgon, med fint väder och vetskapen om att jag har 2 dagar ledigt (trots att jag älskar mitt nya jobb, så är det ju skönt att vara ledig ibland). Jag kom hem och lagade grillad kyckling hamburgare med zucchini och jag och älsklingen åt oss mätta och satt ett tag och såg på Alf.
Aaahahaha.. Den karaktären är ju bara för rolig. Har glömt hur kul den serien var. Så vi laddade hem den häromveckan och nu är vi i full gång med att ta oss igenom den.. Kan definitivt rekommenderas!

På kvällen tog vi oss ut på en liten promed, och det såg ut så här:

Jag fick en blomma av älsklingen också..

Vår promenad tog oss igenom både Carrington där vi bor, och Ballymun - "grannbyn".
Vår sida är fin.
Massor med blommor och allting är rent och fint... :)

Ballymun å andra sidan.. Ja, man kan inte säga att det inte är intressant att gå där...

Tappat cykellåset, någon?

Kanske glömt att det är sommar och gatubelysningen inte behöver tändas på några timmar än?

Man kan hitta en TV om man riktigt vill också...




Älskling blev trött av allt gående, så han tog en paus. Denna fundering skjutsade jag honom på en bit sen.. :)



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback