Kråkunge

Jag föddes ganska exakt för 25 år sen.. (give or take a week)..
På BB kallade dom mej för kråkunge.
Ingen annan unge lät som jag - och genom åren har jag varit stolt över det. Haha - suckers.
Men.
Idag har jag mött min like.
Den vackra bebisen Tadek som jag tidigare berättat om, han har lungor stora som hus! Jag skojar inte! Han skriker och gråter och skrattar och fjärtar och allt annat man kan göra på samma gång..
Det är som att han hånar oss och tycker att bara för att han är 5 veckor och bebis och ingen vet vad han säger, så ska han säga ALLT.
Kråkunge, jo jäklar. Det är det nog det.
Tacka vet jag min flaska vin jag pimplat på hela kvällen, och vetskapen om att jag inte börjar jobba förrns 1500 imorgon... Jag kommer att sova lugnt kan jag säga.
Men trots hans otroligt starka lungor, och hans bestämda sätt så är han fortfarande den sötaste ungen jag stött på. När vi väl fick honom att lugna ner sej och äta sin flaska och somna - då var han söt som socker.
I mean it.
Like sugar. :)
Lilla söta kråkungen....


Kanske skulle tillägga att vetskapen om att jag inte är gravid också får mej att sova lugnt...ish...

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback