Dålig "upp-datum" igen

Jag vet...
Men jag har en orsak! Eller två!
Har jobbat som en tok den senaste veckan/helgen.
Hade en jättefin födelsedag med älsklingen. Vi var ner på SeaLife i Bray, som tyvärr dock var för lite yngre varianter av människor, men vi fick se dom mata hajar (som var 1 meter långa bara) samt en jättebläckfisk. Så det var helt ok. Sen fick jag Sushi-middag på Yamamori och sen var vi ut med Mirek och Silvia. Kul kväll, trots att vi var lite bakis dagen efter.. Jag var duktig och laddade hem Shark Tale - och somnade förstås när vi skulle se den. Suck. Jag som varit sugen att se den ett tag nu...
Det var sen Festival of World Cultures nere i Dun Laoghaire så vi var jättepackade på jobbet. HUR mycket folk som helst. Och trots att festivalen tog slut i söndags, så är vi fortfarande överbokade.. Men det är ok, för mitt jobb är bäst, och jag trivs med massor att göra..
Vilket då tyvärr har resulterat i dålig uppdatering..
Min käresta ordnade även en överraskningsfest åt mej i lördags. Haha. det hade jag aldrig trott! Sjukt kul! Han hade bjudit in massor med peeps! Ska lägga upp bilder lite senare.. Kände bara för att skriva en snabb update nu, för jag börjar jobba 7 imorgon. Så jag får sova just över 4 timmar... Argh! :)
Nighty night!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback