Men ååååhh...

Ibland får man i nerverna på sin bank. Att dom ska göra livet så krångligt ibland! Suck!
Och så tappade jag bort ett örhänge idag. Buu... Mormors gamla örhänge. Men Jacek sa att han skulle gå skallgång på hotellet och söka i varenda liten vrå för att hitta mitt fina örhänge..! Min älskling! :) Hoppas han hittar det, för jag hade då hur många personer som helst att leta efter det ikväll, och ändå hittade vi det inte.. Suck.
Fast å andra sidan hittade jag mina borttappade pengar ur kassan från förra veckan - så nu är jag plus minus noll igen! Yay! En av mina kolleger hade fått pengarna i sin kassa och vi kom fram till att det var mina.. Hehe...
Men nu åt jag nyss sista Samiakki-godisen som jag köpte i julas, och är lite ledsen över det också.. Jag har fortfarande lite Lejona-pastiller kvar, så dom ska det snålas på nu!! :)
Något annat sådär jättespännande har inte hänt.. Jag bråkar med flygbolagen om Heuri's ena väska som fortfarande är borta, och imorgon ska jag ringa igen och vara bitter.. Sucka.
Nu är det natti natti dags! Dobranoc!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback