Lyktstolpe

Jag måste klappa mej på axeln för den otroligt fina idén jag hade för några månader sen! :D

Förklaring:

Jag är som bekant ett stort Harry Potter freak. Verkligen. Alla vet det, och jag är stolt över den lilla corky grejen jag har. Han är grymmast. Bara så ni vet. :) I mitt liv har det inte funnits många människor som har varit lika stora frekas som jag - några, men inte alltför många. Jag har försökt få mina vänner att inse hur otroligt bra böckerna är, och några har fallit i fällan. Men den bästa idén jag någonsin haft var att få Jacek att läsa dom! Aldrig har provat få en pojkvän att läsa de böckerna, för de har alla alltid skrattat lite åt mitt freakskap, men nu ni! Han har blivit ett freak han med! Haha! Grattis Laura, du lyckades övertyga honom - OCH plusset i kanten (som faktiskt var den egentliga orsaken till varför jag föreslog att han skulle läsa böckern) är att hans engelska har blivit SÅ mycket bättre! Den har alltid varit bra - don't get me wrong - men han frågar färre saker etc.

Good work Laura! :)

Nu har mitt nästa projekt startats också: lära honom finska. Han köpte en ordbok och frasbok i julas, vilket är jättebra. Och jag har skrivit ut "lektioner" åt honom på jobbet när jag haft tråkigt. Och nu har jag börjat Post-It:a. Dvs, peta upp Post-It lappar över hela huset med namn på saker. Hihi.

Comments
Postat av: Lina

hahaha vad roligt. Själv ska jag börja min tyska kurs på tisdag :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback